Wednesday, 8 May 2024

Budując świadomość marki zwiększasz renomę

Nie od dziś, ani nie od wczoraj wiadomo – we współczesnym świecie nic nie dzieje się samo. Zwłaszcza jeżeli w grę wchodzi budowanie świadomości o firmie, jej konkretnych działaniach i wpływie na otoczenie. Często poszukując rozwiązania lub nowego produktu kierujemy się tym, co podpowiada nam internet czy szeroko pojęte media społecznościowe. Chcesz zwiększyć renomę swojej marki, ale narzędzi albo wiedzy brak? Kampania wizerunkowa to sposób na rozwiązanie Twojego problemu ze świadomością odbiorcy. 

Kampania wizerunkowa – jakie jest jej cel?

Kampanie marketingowe to nie tylko slogany, posty i materiały sprzedażowe. Oczywiście są one istotnym i niemal nieodzownym elementem tego typu działań. Większość działań marketingowych skupia się wokół kreowania pozytywnego wizerunku firmy lub brandu, a co za tym idzie – budowania unikalnej więzi z potencjalnym odbiorcą. Sprzedając i tylko sprzedając masz nikłą szansę na pozyskiwanie nowych klientów, penetrowania nowych rynków, a co za tym idzie – zwiększania wpływów i rozwoju. Kampania wizerunkowa ma na celu właśnie zwiększanie świadomości określonego wcześniej odbiorcy. Jeżeli wcześniej nie próbowałeś tego rozwiązania, a sprzedaż i pozyskiwanie klientów w Twoim przedsiębiorstwie utkwiły w martwym punkcie – pora pochylić się nad tym rozwiązaniem.

Agencja kreatywna wymyśla, dostarcza i wdraża koncepty kreatywne, kampanie reklamowe i szeroko pojęte działania uświadamiające. Potrafimy zbudować rozpoznawalność marki i pomagamy w zdobyciu lojalnych odbiorców.

Jak powstaje kampania wizerunkowa? 

Na to pytanie najłatwiej odpowiedzieć na podstawie przykładu. Będą to działania związane z Manuką firmy ProPharma – wiodącym producentem ekologicznych miodów z Nowej Zelandii.

Na początek – spotkanie z klientem

To ono nadaje ton całej strategii. To od Was dowiadujemy się, jaki jest nadrzędny cel planowanej komunikacji marketingowej. W przypadku miodów Manuka było to przede wszystkim budowanie świadomości marki oraz budowanie zaufania wokół marki na nowym rynku. Po wspólnych konsultacjach wiemy już, że koncept promocyjny oraz pomysł na mechanikę kampanii jest. Trzeba pomóc z kreacją. Pomożemy.

Od założeć do realizacji

Kampania wizerunkowa opiera się na dwóch konkursach – jednym skierowanym bezpośrednio do konsumentów, drugim natomiast chcemy podnosić świadomość istnienia marki. kreacja opiera się na haśle: „Łyżeczka natury”. Wiemy jak chcemy do Was dotrzeć i w jaki sposób przemówić do Was, by marka kojarzyła się dobrze, a jej produkty postrzegane jako przyjazne środowisku i przede wszystkim zdrowe. Mimo sporych utrudnień komunikacyjnych, jakim jest wybuch epidemii COVID-19 w trakcie trwania naszych działań marketingowych kampania okazuje się dużym sukcesem. Klienci lgną do marki, bo ta postrzegana jest jako przyjazna i otwarta na dialog z konsumentem. Kolejny sukces do kolekcji i dowód na to, że nasze kampanie wizerunkowe wymiernie pomagają w tworzeniu pozytywnego postrzegania marki.

Szukasz pomysłu na swój produkt, markę lub usługę? Zajrzyj na compania.com.pl.

Dodaj komentarz